De digitale marketing trends van 2024
Het lezen van boeken is goed voor je ontwikkeling, zowel op zakelijk als persoonlijk vlak. Hierbij het must read lijstje van 2023.
Van paid naar owned media
Zelf voor grote merken met aanzienlijke budgetten wordt het lastig om te adverteren op o.a. social media. Dit wordt grotendeels veroorzaak door third party coockies, maar ook omdat Meta niet zomaar persoonlijke advertenties mag laten zien. Daarom wordt de komende jaren de overstap naar firts party dada prioriteit. Komend jaar leent zich er goed voor deze transitie te gaan maken. Het gaat er dus om, dat jij als organisatie en loyale achterban gaat opbouwen.
Privacy centric en cyber resilience beleid
Het wordt vanaf komend jaar steeds belangrijker om aan te tonen waar jij de data van jouw klanten voor gebruikt. Maar ook wat je doet als je te maken krijgt met een cyberaanval en hoe je als organisatie met de advertentie beperkingen omgaat.
Je speelt hier goed op in om gebruik te maken van dit model.
Short form creator-content
Laten we het maar op de kracht van herhaling houden. Het creëeren van short video wordt het nieuwe standaard. Speel hier op in. Hoe je dat doet lees je hier.
Jouw marketingstrategie
Het wordt tijd om de digitale marketingtrends mee te nemen in jouw marketingstrategie. Neem contact op voor meer informatie.